E-biznes  RSS
Carrefour Polska podpisał umowę z serwisem zakupowym Szopi.pl

#zrodlo

Carrefour Polska i firma On Demand, właściciel serwisu zakupowego Szopi.pl, nawiązali współpracę, podał Carrefour. Dzięki podpisanej umowie klienci serwisu zyskali dostęp do kilku tysięcy produktów z oferty Carrefour, a sieć uruchomiła kolejny...

Tagi: Firma, PiS, Kolej
Źródło: inwestycje.pl

Posty polecające stanowią od 3 do 11% wycinka analizowanego rynku

#zrodlo

Polecanie nie jest częstym zjawiskiem w Internecie - w zależności od analizowanego wycinka rynku posty odnoszące się do polecania stanowią średnio od 3% do 11%, wynika z analizy przeprowadzonej na zlecenie ING Banku Śląskiego przez ośrodek Kantar TNS

Źródło: inwestycje.pl

Twisto znosi opłaty za dokonanie płatności w e-sklepie po terminie 21 dni


Twisto - fintech oferujący formułę zakupową "kup teraz, zapłać później" na jedno kliknięcie, zrezygnował z opłat dla klientów, którzy po trzech tygodniach od dokonania zakupu w sklepie internetowym nie uregulują rachunku, podała spółka

Źródło: inwestycje.pl

Darmowe programy dla firm


Nowoczesna firma korzysta w toku prowadzonej działalności gospodarczej z szeregu programów i aplikacji. Służą one do fakturowania, księgowania, a także do zarządzania kontaktami z klientami i kontrahentami. Niekoniecznie trzeba wydawać lwią część...

Źródło: inwestycje.pl

28,5% Polaków uważa, że rozwój e-commerce wpływa na zakupy świąt


Zdaniem 28,5% Polaków czynnikiem, który ma w tym roku największy wpływ na zakupy świąteczne, jest rozwój sklepów internetowych, duże znaczenie ma też rozwój płatności bezgotówkowych (wg 23,3%), wynika z raportu "Polaków portfel własny...

Źródło: inwestycje.pl

Niemal 80% Polaków kupi prezenty świąteczne w sieci

#zrodlo

Blisko 80% polskich konsumentów prezenty świąteczne kupi w tym roku w sieci, podał FedEx. Badanie przeprowadzone równolegle w Polsce, Czechach i na Węgrzech pokazuje, że podobny trend widać również w innych krajach regionu

Tagi: Niemcy, Czechy, Fed
Źródło: inwestycje.pl

Fondy - rewolucyjny system płatności dedykowany sklepom internetowym


Nadeszły czasy, gdzie każdy przedsiębiorca działający w Sieci i właśnie tam oferujący swoje produkty oraz usługi musi zadbać o dostarczenie swoim klientom możliwości bezgotówkowego rozliczania transakcji. Jeżeli zależy Państwu na zaufaniu...

Źródło: inwestycje.pl

Totalizator Sportowy wchodzi na rynek e-commerce

#zrodlo

Totalizator Sportowy wchodzi na rynek e-commerce, uruchamiając usługi Lotto, Lotto Plus, Mini Lotto lub Eurojackpot przez internet oraz aplikację mobilną, a także kasyno internetowe, poinformował prezes Olgierd Cieślik

Tagi: Internet
Źródło: inwestycje.pl

McKinsey: Dla 72% Polaków głównym źródłem informacji są media społecznościowe

#zrodlo

Najważniejszych źródłem informacji dla Polaków w wieku 15-64 lat są dziś media społecznościowe - korzysta z nich codziennie 72% badanych, wynika z raportu McKinsey & Company. Niemal co druga osoby z tej grupy wiekowej twierdzi, że internet jest główną...

Źródło: inwestycje.pl

KIR: W Black Friday Polacy wydali na e-zakupy o 176% więcej niż średnio w X

#zrodlo

W Black Friday (23 listopada br.) Polacy wydali na zakupy w sieci o blisko 176% więcej, niż wynosiła średnia dzienna w październiku, wynika ze statystyk obsługiwanego przez KIR systemu szybkich płatności internetowych Paybynet.

Źródło: inwestycje.pl

Szał mikołajkowych e-zakupów


Święta zbliżają się wielkimi krokami. Już przed Mikołajkami zaczyna się czas poszukiwania idealnych prezentów dla najbliższych. Warto jednak pamiętać, że oszuści tylko czekają na nasz błąd. Podczas kupowania upominków w sieci nie dajmy się nabrać złodziej

Tagi: Upominki
Źródło: inwestycje.pl

Marketing internetowy dla sklepów e-commerce - jak zwiększyć sprzedaż online?

#zrodlo
Celem każdego sklepu internetowego jest jak największa sprzedaż oraz idący za nią zysk. Marketing e-commerce to proces zwiększania świadomości marki i oferty w sklepie www. Generuje, a następnie kieruje ruch do serwisu oraz przekuwa go na realny wzrost..

Źródło: inwestycje.pl

Liczba nazw w domenie .pl wzrosła po raz pierwszy od II kw. 2016 r.

#zrodlo

W rejestrze na koniec września br. utrzymywanych było 2 585 609 aktywnych w DNS nazw w domenie .pl. W III kw. zarejestrowano 223 204 nazwy w tej domenie i był to pierwszy wzrost liczby nazw od II kw. 2016 r., wynika z raportu Działu...

Źródło: inwestycje.pl

Kampania Google Ads na Black Friday - jak w pełni wykorzystać potencjał?

#zrodlo
Black Friday to wyjątkowy dzień dla sklepów internetowych. Wszelkie działania, jakie podejmuje się w tym okresie muszą być wyjątkowo dokładnie przemyślane i odpowiednio zorganizowane. Niewiele bowiem trzeba, by zmarnować potencjał i by nasze starania...

Źródło: inwestycje.pl

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

#zrodlo

Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 5-9 listopada br.

Źródło: inwestycje.pl

Ile będzie nas kosztował atak "na e-maila z ZUS"?

#zrodlo

Niemal co tydzień pojawiają się ostrzeżenia przed takim czy innym zagrożeniem z sieci dotyczącym polskich użytkowników komputerów. Minął tydzień od ataku na infrastrukturę Home.pl, a pojawiło się nowe ostrzeżenie związane z ZUS...

Tagi: ZUS
Źródło: inwestycje.pl

OEX E-Business wesprze e-commerce Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Polsce


OEX E-Business, spółka z Grupy OEX, został wyłącznym partnerem logistycznym e-commerce marki Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Polsce. Globalny producent dermo kosmetyków uruchomił pierwszy e-sklep w Europie 22 października br.

Źródło: inwestycje.pl

Katzman z Atrium: Sklepy internetowe i stacjonarne placówki mogą się wspierać


Przyszłość handlu leży w wielokanałowej sprzedaży, a sklepy internetowe będą potrzebować stacjonarnych placówek w centrach handlowych np. po to, by lepiej budować świadomość swoich marek, ocenił prezes Atrium i CEO Gazit Globe Chaim Katzman

Źródło: inwestycje.pl

Przychody z e-handlu w CEE-6 będą rosły o ok. 9% rocznie do 2022 r.

#zrodlo

Łączne przychody handlu elektronicznego w CEE-6 będą rosły o ok. 9% rocznie do 2022 roku Według wynika raportu o sektorze logistycznym i handlowym pt. "Survival of the fittest" Colliers International.

Źródło: inwestycje.pl

Potrzebujemy rozpoznawalnej 'markę' polskiej branży cyberbezpieczeństwa


Polska ma potencjał, aby stać się nie tylko kluczowym producentem rozwiązań dla cyberbezpieczeństwa w regionie Trójmorza, ale także konkurencyjnym dostawcą na rynkach globalnych, ale w tym celu powinna stworzyć jednolitą i rozpoznawalną...

Źródło: inwestycje.pl

reklama
reklama
Kontakt z nami